editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fredagar är Överskattade

Kategori: Allmänt

Vaknade upp.
På fel sida av sängen.
Fötterna på huvudkudden och Överkastet omslingrat som en tvångströja runt kroppen.
Kunde knappt ta mig loss.
Noterade att Tv:n var på. på Mute.
Akut pissnödig sprang jag på toa och utbrast i vrål när jag fick se den förskräckliga spegelbilden av mig själv i hallen.
För mkt smink på för mkt fel ställen av ansiktet!
Minns inte ens att jag var trött igårkväll.
Men tydligen var jag så trött att jag inte hann få av mig kläderna!

Nu sitter jag nyduschad och skakar mig torr av kylan.
Skulle ha följt med Shanna Till Big Slick. Men pallar inte..
Omänskligt trött!

Nu ska jag göra mig iordning och åka och hämta beställningen som har kommit från LR.
Spännande!

Det är Fredag idag..
Om ni inte redan viste det!
Fredagar känns överskattade..
Iaf när man jobbar.
Och jag jobbar VARJE helg!

Börjar kl 14 idag. Ska ha Möte i 2 timmar.
Sen jobbar jag 16-21.
och sedan jobbar jag 07.30-19.00 imorrn. Så blir ju inget slirande ikv direkt! Jobbar även på söndag för er som vill veta. och måndag och tisdag och... Ja ni fattar..
Och jag är världens lyckigaste som har ett jobb!
Absolut!
Det är jag:D
Och jag ÄLSKAR mitt jobb med alla underbara människor!

Men idag är det fredag och helg..
Och det känns inte ens!

Ne hörrni!
Här blir det inga barn gjorda!
Tack och hej!

Kommentarer

  • Marika säger:

    då ses vi kanske på söndag! Trevlig helg....

    2010-11-05 | 15:34:15

Kommentera inlägget här: