editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Farbror Doktor!

Kategori: Allmänt

Nu blir det till att roa sig Billigt den närmsta tiden!
Försöka hitta på Kostnadsfria aktiviteter!
För nu är Verkstadstiden bokad!
Min lilla Suzuki Swift ska få åka till Farbror Doktorn..
Som tur är har jag en Pappa som ställer upp och Betalar halva kostnaden!

Känns som om jag verkligen hade kommit en Bra bit på vägen vad gäller min drömresa till Afrika Som Volontär.
Men nu blir det ett REGÄLT steg tillbaka vad gäller mitt Pengasparande!

Nu blir jag ännu mindre FancyBloggare än vad jag verkligen inte var innan!
Billig mat, inga kläder eller smycken.
Inga onödiga resor..
(Det vill säga att jag fick ställa in min Göteborgsresa som skulle ägt rum 25:e November. Med Limosine Och hotell! FAAAN ! )
Och medan min bil är på verkstad så får jag försöka överleva Kollektivtrafiken.
Vilken känns en aning förnedrande..
Fyyy FAN!
Har seriöst inte åkt buss sen i April!! :O Då jag fick mitt körkort!
Det kommer kännas så sjuukt jobbigt att kolla busstider ochvänpå försenade bussar i regn och slask väder!!
Men man vänjer sig nog..
Och snart är min fina bil frisk igen! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: