editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Detta är den Tjockaste dagen i mitt liv...

Kategori: Allmänt

Eller rättare sagt idag! är den FETASTE dagen i mitt liv!!
Ska få i mig lite frulle(aldeless för sent, skärpning med det i fortsättningen).
Sen ska jag Cykla iväg till Friskis och Svettis här på Öster och köpa mig ett kort.. Mitt förra har gått ut för nå¨gra månader sen..
För nu ska jag börja mitt nya liv!! ALDRIG att jag tänker gå runt att må så här dåligt över att vara så här förskräckligt fet när jag kan göra någonting åt det!! Fii fan vilken soffpotatis jag har blitt! ÄNDRING på det!! Jag ska DESSUTOM få bättre matvanor! Jag har ett STOOORT problem att jag bara äter något till frukost och sen 1 måltid till på dagen! Ofta något halvfabrikat!
SKÄRPNING!!
nu ska jag försöka äta minst 3 gånger om dagen!
Och träna MINST 1 gång om dagen!
Så får det bli!!
Och jag skiter i om jag går ner i vikt eller inte!! Jag tänker bara få en sundare kropp och MÅ BÄTTRE!! För det där med att bli smal har jag gett upp för länge sen! Det går lixom inte!
Men lite Fett ska jag nog allt ruska av mig och bilda muskler!!
HEJJA HEJJA!! Skaka ROOOMPAAAAA!!

Nu ska jag Cykla i¨väg. Sen hämta Fanny! För vi ska till E-Tuna idag! WIIIEEE!! ^^ Jag tycker om min FannyBanny! <3

Puss och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: