editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Bönestund

Kategori: Allmänt


Nyss hemmkommen från att ha vart i Kyrkan med Lydia och Eira!
Uch..
Jag har fobi för sekter och blir jätte obekväm i sådana tillställningar..
Detta var någon ungdomsgrupp som diskuterar bibeln, sjunger och ber,..
Trevliga människor med lite för "heliga" tankar:P

Blev God mat Med Hampus och Eira:)
Och imorrn bitti blir det uppgång 7 för att sitta och mysa en sista stund med Eira och Victor framför Första avsnittet av Julkalendern! :)
Och sedan beger jag mig hemmåt mot Närke! :(
PennyBridge here i come!
Vill verkligen inte!
Vill vara kvar här bland dessa fantastiska människor!
Saknar dom redan!

Håll tummarna för att tåget ska gå i hyffsad tid imorrn!
Jag kanske ska slå till på stort och be en godnatt bön för det!
Det kanske finns någon där uppe;O

Nej FY!!
Har jag blitt frälst av att gå på den där BöneGruppen?
hahah!
tror att jag hellre svär över tågets sena ankomst imorrn än att börja Bedja till någon högre makt!

GOD NATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: