editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

bloggen har ADHD, inget att skämta om!

Kategori: Allmänt

åhh min blogg har strulat i 2 dagar nu! Har inte gått att ladda upp bilder. Och gårdagens inlägg kom inte upp förens nu vad det verkar som!! :O Sjuuukt irriterande!
Men vad gör det om hundra år, när allting kommer ikring! Lalalalal



vaknade av att grannen borrade i väggen!! Sjuuuuukt länge!! typ över 5 minuter! :O Får man verkligen göra så halv 11 på morgonen? :-O

Väntar på att min havregrynsgröt ska bli klar! Sen ska jag Cykla upp till Friskis och träna med Evelina! Skulle ha tvättat.. MEn fanns ingen tvättid förens nästa vecka:O Detta är sjuuuuukt" ! Fler tvättmaskiner tack! Sen tänkte jag städa lite granna! välbehövligt! eller snarare Nödvändigt!
Sen blir det jooooooobb! Inga planer för kvällen! Slutar 8 . så jag får väl se vad som händer.
Jag är sugen på lite glöggdrickande och lussekattsmys! ^^ hur gåter det?

mitt älskade Coop:)
Btw så tycker jag att någon ska ta och pallra sig hem från solen nu!
men det är ju bara som jag tycker:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: