editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Biggest Loser!

Kategori: Allmänt

sitter och bölar som en fjolla till Sveriges Biggest Loser Finalen!
Nu blev det reklam och mina tårar över går till ASGARV nä jag hör hur grannen som vanligt sjunger i duschen! Jag tror jag frå bjuda honom på några sånglektioner:P För detta pallar jag fan inte lyssna på! :O HAHA!

Det är konstigt hur fort man tappar rutiner.. När jag gick i skolan så hade jag allt planerat till punkt och pricka och gjorde (för det mesta) det jag skulle göra..

Nu sover jag lääänge om dagarna, och tar sedan dagen som den kommer. Och har jag någonting jag måste göra så skjuter jag gärna upp det till en annan dag. Och är det något jag vet att jag ska göra om några dagar, som jag kan förbereda (t.ex som att jag ska åka till lund på torsdag eller fredan i typ en vecka, så kan man ju börja tänka efter vad man ska packa.) men nej då! Packa gör jag i sista sekund istället. Typ så jag kommer att missa tåget!!
GAAH! Blir galen på mig själv!!

Ne. Nu ska jag fortsätta njuta av de duktiga människorna på Biggest loser! ;) Så GRYMT bra är dom!!
Nu ska jag Bli SMAAAL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: