editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Bapelsin då Gubbjävel

Kategori: Allmänt

har sån träningsverk i magen att det gör ont när jag nyser!
Men det är bara påt igen!

Nu menar jag allvar! Jag MÅSTE tvätta! Men men... Det får nog vänta tills imorrn!
Nu ska jag duscha, laga mat och sedan gå en liten sväng i wadköping och sedan bege mig mot jobbet! Jobbar 3 timmarspass! VÄRT!!? Bättre än inget!:P

Ska laga sjuuukt god mat nu:) ÅH! jag är en sådan Mästerkock:) Verkligen! :)
hihi^^
Lovely!

How Awesome? Jag fick pengar från LR insatt på mitt konto.. Jag fattar fortfarande inte hur jag kan tjäna så mkt pengar.. MEn jag klargar inte:P För nu efter årsskiftet så går min hyra upp 3% ,, Och om mina mattekunskaper (som för övrigt inte är att lita på) så blir 3% av 3333:- typ 99,99kr. Det är alltså typ 100 spänn. men nu är det ju inte säkert att jag räknat rätt.. Det där med matematik är inte riktigt min grej :S efter att ha läst MatteB 3gånger så lyckades jag iaf få IG! Det är iaf ett betyg^^

Nee hörrni...
Nu ska jag sluta sitta här och lukta svett (vilket jag igentligen inte gör) Men jag känner mig iaf sjukt äcklig efter ett sjuuukt jobbigt träningspass!

Puss heeeeeejs!!
(kan även påstå att apelsin är otroligt gott:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: