editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Älskliiing, Jag är heeeemmmaaaa!

Kategori: Allmänt

Nehepp, ingen Joel Kinnaman som ligger naken i sängen och väntar på mig när jag kommer hem, sliten efter ett hååårt arbetspass.. Vilken Besvikelse!
Men mickepicke gillar mig ju iaf! Så lite Mentalt Tedrickande skadar ju aldrig eller?

Jag och Jenny har Klurat ihop JulklappsRim på böcker idag på Jobbet! Så nu får ni åka till Coop och köpa julklappar med Sämsta julklappsrimmen på!

några förslag som vi hade på Boken om Kungen var: "Denna mannen har Dystlexi, men det skiter vi i, God Jul:)" Eller : Denna gåva handlar om vår älskade Kung och om hur han lättade på sin Pung" Njaa.. Ni hör ju själva! Inte så Passande! Men jag lovar! Ni kommer inte finna något av dessa rim ute i våran butik! Vi är Klokare än så! :D
Men kul hade vi iaf!

Nu ska jag sova i min nybäddade säng.
Upp tidigt imorrn för att tvätta, träna, Ombesiktiga bilen och sedan jobba! Och jag hinner klämma in frukost och laga mat där ochså så vore det ju toppen!

Tack och hej! :)
Nu ska jag dricka TEEEE! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: