editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

SLUT PÅ KONTOT!

Kategori: Allmänt

Det är inte mitt fel att allt i butikerna SKRIKER efter mig att det vill förja med mig hem! Jag kan inte rå för det! Är som en drog.. Men nu får den vara nog! Ska lägga en komihåglapp i min plånbok! KÖP INGET ONÖDIGT! och även om jag då tycker att det jag ska köpa är supernödvändigt pga av flera olika anledningar (Jag är bra på att komma på anledningar till vad saker är bra till!) så ska jag skriva på baksidan av min komihågLapp ..OCH ÄVEN OM DU ANSER ATT DET NÖDVÄNDIGTVIS KULLE VARA NÖDVÄNDIGT SÅ VET ÄVEN DU OCH JAG ATT DET ÄR SKITSNACK! GÅ DIREKT UT UR DENNA AFFÄR!!! I HAVE MY EYES ON YOU! jag vet.. det låter lite Skitzo, men tror faktiskt att det borde funka..  END OF STORY!! Någon annan som har något annat knep!?


Myskväll igår med Eira och Johanna.. Tacos, marängswisch, öl och vin! sedan vaknade man upp med en mysig eira bredvid sig:D blev hämtade av johanna så vi åkte hem och åt frulle hos henne sedan skjutsade jag Eira till Stationen och Min kära Jerry till Jobbet. och nu kom jag nyss hem från att ha varit på stan med Johanna i TIMMAR!!!

Nu blir det laga lite couscous som ska mätta magen..
Sedan vet jag inte hur kvällen ser ut förutom att jag ska va fyllechaffis inatt och sedan sova hos min älskade Mamma i Fellingsbro,:D

Sen imorrn blir det FrankrikeMöte, PAcka.. Och sen bär det av till Stockholm Arlanda på måndagmorgon och lämnar Sverie för 10 dagar och reser till Frankrike!:D

men vi lär ju höras innan dess hörrni!! :D



btw: idag när jag var på stan så mötte jag en tjej i min ålder. Som  liksom Vinkade mitt framför ögonen på mig och Log sitt vackraste leende. Som att "HEEEEEEEEEEEJ JOHAAAAANNNAAAAA!!! Hur är det? Det var längesen, vad gör du nu för tiden?" (Ja, allt detta kunde jag läsa av bara av att hon log mot mig och vinkade) Men jag blev så förvånad så jag fortsatte bara gå vidare ... jag vände mig inte ens om! Riktade blicken mot ett osynligt mål och gick bestämmt iväg!.. För Ärligt talat, nu har jag tänkt över denne unga kvinnas utseende , och jag känner verkligen inte igen henne!!!:O HAR INGEN ANING OM VEM MÄNNISKAN ÄR!!! :S känner mig lite elak. Men jag kan inte komma på nån annan förklaring än att denna människa som så väl tycktes känna igen mig tog fel på person.. Hmm...
Och om nu det stämmer så betyder det att jag är lik någon.. Frågan är vem? Har jag en dubbelgångare kanske? Spännande!! Tänk om vissa människor jag pratar med i själva verket tror att jag är någon annan..
klurigt det där..

Och eftersom att jag inte är något speciellt bra på att tänka så släpper jag det dilemmat och går rakt över på nästa!! 

Vad ska man göra ikv?
RING!! för sjutton gubbar!! Ring!! :D

puss hejs! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: