editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Samuel ljungblahd

Kategori: Allmänt

Taggar inför ikväll då jag ska på Samuel Ljungblahd i Conventum!
http://www.youtube.com/watch?v=lwrRAueaU8A

Just nu: Har städat,  tvättar och just nu har jag försökt bäddat sängen i typ en timma.. men är jävligt svårt eftersom att jag fastnar här vid datorn hela tiden!!

Ska försöka få i mig nått att äta också. Och sen cykla upp till stan och lämna tillbaka en klänning som jag skulle haft på studenten! men hittade en finare.. Så då får jag tillbaka 300 kr vilket är välbehövligt så jag kan fylla på pengar i min mobil.. och köpa en ny näs piercing för andra ggn denna månad eftersom att dom tappar diamanten hela tiden:@ funderar på en ring denna gång.. :D (Y)

Kvällen igår tillbringades vid pianot.. Och sedan sängen tidigt för ovanlighetens skull..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: