editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Lite väl mkt Hallelujamoment!

Kategori: Allmänt

Samuel Ljungblahd Gav verkligen allt igår på Schenen! Sjukt roligt att se. Och bandet, speciellt Trummisen var GRYM! Men tyvärr kände man med en gång att man inte riktigt passade in där!
Fattar inte vad det är med mig, men en olustkänsla börjar liksom krypa genom hela kroppen på mig så fort jag ser ett Kors:S Jag vet det låter töntigt.. Jag har inget emot troende alls. Men detta var extremt mkt HallelujaMoment under hela konserten! Det förstörde min upplevelse.. Jag har många vänner som är troende och jag vill inte ifrågasetta deras tro på något sett.. För den respekterar jag, oavsett vad de tror på.. men när en artist står på schenen och liksom tackar Gud för allt som hänt honom i livet och att han kommit så långt och lyckats gjort låtar och grejer då börjar jag fan undra..

Japp, Jag är Ateist, Och Jag tror på att det är Vad jag själv gör i livet som påverkar hur mitt liv blir.. Om jag sliter häcken av mig för att nå till Toppen så är det fan inte någon annans förtjänst än min egen om jag lyckas!

Nåväl.. End of story!
:D
Nu kommer lite bilder! :D


Idag blir det träffa min älskade Eira! Saknar henne så mkt jämt.. hon bor ju så långt bort:( Men snart ska jag och Johanna bila ner och Fira min Födelsedag hos henne i Lund.. Då blir det utgång i Malmö och Shopping i Köpenhamn! :D<3 Helst skulle jag självklart vilja göra en favorit i repris och gå ut i Danmark.. får se vad som hinns med! Sjukt kul ska vi ha iaf:D


An Accident is Rare Solo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: