editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

LADY GAGA! <3

Kategori: Allmänt

Helgen har varit helt sjukt underbar!!!
bott på hotell precis vid färgehamnen i sthlm med johanna och vart på LADY GAGA i Globen!!
Kan det bli bättre??

Min snygga GAGATRÖJA som jag köpte!!! :D <3
Det var helt underbart, taket lyffte!!!!
Speachless var den bästa låten tycker jag!! Grät typ..
Helt sinnessjukt bra är hon!!! WOOOOHOOOOWW!!!

Tack hjärtat för en super helg med massa roliga felkörningar i STHLM:D MOHAHA!! Jag är bästa chauffören ASSÅ!!:P


igår jobbade jag sen gick jag på bio med Amanda. Last song, den var okej inte mer, huvudrollen SÖG verkligen, men killen var sjukt SNYYGGGGG!!!.. men ingen film jag rekomenderar!

Nu taggar jag för ikv.. jobba, en hem på fest hos mina sötaste CARRO! :D <3

Sen blir et tagga inför torsdag kväll när jag ska på Samuel Ljungblahd i Conventum Arena!!
WIIHHHOOOOOWW!!!

nu måste jag verkligen kila!!
Lägger in fler bilder från helgen sen när jag hämtat min kamerakabel som jag glömt hemma hos Appelquist!!
Puss puss<3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Wohooo, ska bli så kuuul ikväll! Vi ses senare då snyggooo <333

    2010-05-10 | 15:46:09
    Bloggadress: http://jempan.se
  • stina säger:

    Kul att det var en lycka helg... bra bilder.. snart torsdag,,

    2010-05-10 | 16:56:35
  • Johanna A säger:

    BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA HELGEN EVER <3

    2010-05-10 | 18:04:55
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: