editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

EDIT HAR ORDET! (för hon är inte den om är anonym)

Kategori: Allmänt

" Hej. läste precis din blogg och nu får det fan vara nog! sluta skriv en massa provecerande saker på din blogg tex. 'att du ligger på han arm och blundar och bara finns till'. Dom är fortfarande ett par u know? men ni kanske skulle bli ett fint par. för båda ni två verkar helt lost i huvet! "

Detta var ett sms som jag fick idag av en person som jag inte hört nått ifrån på flera månader. Alltid lika trevligt att höra ifrån gamla vänner, eller vad tycker ni?

Detta handlar då om en av mina bästa vänner Johan och mig! Han har då flickvän som ska ha barn. men de har nu typ en "pause" eller nått liknande vilket är en sak som jag absolut inte har med att göra och tänker inte bry mig om det heller eftersom att lägga näsan i blöt inte riktigt är min favorit sysselsättning på fritiden! 

Jag och Johan har känt varandra i hmm, lite mer än 4 år..  Och han är en fantastisk vän som ställt upp otroligt mkt och piggat upp mig mkt eftersom att jag den senatste tiden inte mått så  bra.. Vi skriver även musik ihop. Johan känns som en bror för mig! EN FANTASTIK VÄN!

i höstas umgicks vi varje dag, VARJE DAG OCH NATT! Men sen blev Johan Försälskad! :D Och vi trappade ner på de gånger vi sågs.. Han sov inte över hos mig längre för att vi ville respektera hans nya flickvän.. (Jag själv vet att jag skulle bli svartsjuk om min pojkvän sov varje natt med en annan tjej). Det var inga problem.. det var snarare en självklarhet!

Nu vet jag inte riktigt vad allt detta har resulteart till.. men en sak kan jag säga - Om det nu hade varit något mellan Johan och mig så är väl förfan det sista stället på jorden jag skulle skriva det i i min blogg.. eftersom att jag vet att hans flickvän läser den!! Det vore ju bara sjukt korkat!! Eller?

Så ledsen att förstöra detta drama- Men jag har inte gjort något fel! PUNKT!  

Jag skriver inte min blogg för att provicera andra! det vore bara så enormt töntigt.. Däremot skriver jag om mitt liv!  MITT Liv! vilket då inkluderar mina vänner och vad jag gör! Jag är så trött på folk som läser min blogg och sitter och förargar sig på den!

Om min blogg nu är en sån jävla "pain in the ass" att läsa. Varför då ens slösa bort din dyrbara tid att ditt liv att göra det?

Känns som om vad jag än gör så får man skit för det.. När jag träffar mitt ex mamma så skickas det hat mail, när jag blir vän med Jerry går det rykten om att vi är tillsammans och detta!! Om alla bara kunde egna sig åt dina egna problem och liv så skulle det vara mkt enklare för alla!

Är jag verkligen värd all denna skiten? ÄR JAG DET? Är jag verkligen en sådan dålig människa, jag börjar faktiskt nästan tvivla!

Tvivla på mig själv!

Jag är trött och sjuk och orkar inte ta mer skit!! Jsg umgås med dem jag mår bra av att umgås med.. Så fortsätt sköta era jävla inskränkta liv och låt bli att styra över mitt!!!
Nu kommer massa bilder från de senaste fina dagarna!


Nu ska jag fortsätta ha en fantastisk helg med mina älskade Vänner!

Puss på er mina kära läsare! <3


Kommentarer

  • Mica säger:

    Okej, jag måste faktiskt försvara en av mina bästa kompisar som skrev sms:et till dig. Jag har väldigt svårt att lita på folk och är väldigt svartsjuk av mig. Jag berättade för Håkan att jag tycker att det är jobbigt att du skriver som du gör om min pojkvän. Något jag har sagt till Johan också, och han skulle prata med dig om det. Men ingen av er verkar bry er nämnvärt. Håkan läste också och blev arg...vilket tydligen resulterade i smset. Nu var ju smset alldeles för grovt, vilket absolut är helt onödigt eftersom att det inte är honom det handlar om.

    Hur som helst, jag är ledsen att det blev såhär. Men jag antar att Håkan är trött på att se mig ledsen över saker jag inte borde vara ledsen över egentligen.Men en sak kan jag hålla med om, jag tycker nog inte man ligger på någon annans pojkvän...oavsett hur bra vänner man är. Det finns ju kuddar av en anledning och det antar jag att du har hemma:)



    Absolut inget ont om dig och jag vill absolut att ni ska fortsätta vara vänner, misstolka mig inte. Jag tycker bara att det är lite jobbigt att läsa om:) Ha det jättebra!

    2010-05-01 | 18:20:19
    Bloggadress: http://cutebutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: