editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

borta bra och borta bäst!

Kategori: Allmänt

Jag ÄLSKAR att flyyyyyyga!!! Och snart ska jag få göra det också!! För imorrn bär det iväg till FRANKRIKE!!!! WIHOOOOWWWIIIOOOOOWWWW!!! tjockt med massa nice ska det bli!! :D

Jag gillar ju inte framförhållning så jag är inte ute i så bra tid direkt när det gäller packningen!! Jag har iaf fixat min systemkamera redo och klar och jag har iaf ÖPPNAT resväskan!!! det är ett plus!! :D

så nu ska jag försöka fylla resväskan med inte allt för onödiga saker... ja ni vet ju.. Onödigheter is my thing!

bra kväll igår btw.. Jag och johan satte oss med gitarren vid svartån... Mina converse blev LERIGA som f*n efter att ha gått i nån j*vla lera!! inte nice.. men sedan åkte jag hem till Johanna iaf.. sen gick jag hem och sov i några minuter innan mamma ringde vid kl 2 på natten och ville bli hämtad i Hovsta från en fest.. Så skjutsade hem Maggias och Jerry (fick även skön massage) sen åkte jag till Fellingsbro och sooov.. somnade halv 5 btw..

sådär ja.. då vet ni det..

vad ska man ha med sig.. dags att börja planera det känner jag!! men antar att det kommer ta ett bra tag och att jag kommer glömma typ hälften av alla VIKTIGA saker!! MEn men!!

Jag hoppas vi hörs under veckan!! För nu drar jag till FRANKRIKE i 10 fucking awesome Days!! :D PUSS!!! <3

Kommentarer

  • Carro säger:

    Ha det nu superduper bra där!!!

    Ska tänka på dig <3

    Vi hörs när du kommer hem!

    Puss

    2010-05-16 | 19:06:04
  • Jempan säger:

    HAHAHAHA, ja det är det, fan! Tänkte jag inte ens på. Var tvungen att blogga om det, hahaha!

    Åhhh, du får ha det så hiiimla bra där borta! Blir nog skönt för dig att komma bort lite! Och när du kommer hem så ska jag bjuda dig på kinarestaurang! (Det gör inget att jag säger det nu eftersom att jag försa mig på Carros fest, hahaha) <3<3

    2010-05-16 | 20:42:04
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: