editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Utkast: Mars 22, 2010

Kategori: Allmänt

Har införskaffat massa snyggt nu de senaste dagarna utöver de grejerna jag köpte i torsdags eller när det var:S . Ett par nya låga converse (gröna) från nielsen, En skinnjacka och 1par färgade tights från H&M, 1 par svarta tights med skinn"lappar" på från Åhlens, ett par ljusa slitna Jeanstights från kappahl, örhängen och nagellack.. WIHUUW..

en strimma dåligt samvete.. I'm a shoppoholic :S


Jag fick pröva Jossans löshår  XD ..


När jag kom hem från K-holm så gick jag och johanna på modevisning på Ritz.. Steeek!
Sen gick vi upp på stan och skulle hitta nått nice ställa att äta på.. vi irrade runt och träffade på Jerry:D se landade vi på Pizza Kungen:D




Min älskade Johanna ringde nyss!!! Hon klarade uppkörningen!!! så nu är det endast teorin kvar!!! OCH DEN KLARAR HON!!!! WOOOHOOOOOUUUUWW!!!! :D:D:D
Älskjar min Johanna !!! <3<3<3<3


Nu ska jag äta lite frulle, klä på mig och ta en promenad eller cykeltur upp på stan och möta johanna!! Vi ska hämta studentmössorna!! SHIT ASSÅ!!! :D:D

Sen ska jag luncha med min söta mamma på stan! Puss puss.. <3

Kommentarer

  • Johanna a säger:

    ÅHHHHHHHHH TACCCCCCCCCCK MIN ÄLSKADE JOHANNNNA I LOVE U <3<33<3 FYFAN snart äör de din tur med :DDDD



    GUD VAD VI SKA UT OCH ÅKA BBY :DDDDDDDDd

    LOVE LOVE LOVE ses snart <3

    2010-03-22 | 11:11:53
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Jenny säger:

    Taaaack rariiing! :D Nej, de går inte att använda ;p De skulle nog gå sönder då, haha.



    Och snygga dina nya inköp är :D!! Du passade asbra i löshåret också! <3

    2010-03-22 | 11:12:35
    Bloggadress: http://jempan.se
  • linnea säger:

    hahha , vad snygg jag är på bilden då ;)

    2010-03-26 | 13:40:19
    Bloggadress: http://hoffstedtlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: