editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Tim Burton

Kategori: Allmänt



igår var jag och Kalle på Alice in wonderland!
Tim Burtons tidigare filmer som  batman, Kalle och chokladfabriken och sweeney todd tyckte jag bara var "okej". Men denna var nå sjukt fantastiskt underbart bra!! ALLA MÅSTE SE DEN!
ÅHHH!! Och johnny depp är ju alltid så otroligt strålande! Och den nya talangen som spelade alice glänste!
En RIKTIGT bra film!

Och jag kan säga så mkt som att jag verkligen kommer gå på den i 3D när det kommer till Örebro 26 mars! :D



För övrigt händer det inte så mkt..

inom lite mer än en månad ungefär så har jag förhoppningnsvis mitt körkort.

På fredag har jag projektarbets redovisning. (har ett 8 sidigt manus som jag inte kan).
Jobba, jobba och jobbar som tusan!! på torsdag blir det nice! Jobbar stängning med Jerry:D och Jenny jobbar också;)

Senast måndag måste jag skicka in ansökan till Musikalakademin.
I söndags spelade jag in en låt i studion! En Cover blev det! "we are the world" riktigt bra!
Och jaa...
Det är fullt upp just nu..
Och för varje minut som går kommer jag på fler grejer som jag måste göra! HÅRT LIV!

Har nyss haft Svenska C redovisning. Och nu sitter jag och gör en Skriftlig svenska C uppgift.. Snart prov i Romantiken, och ska läsa ut boken Candide (assvår bok btw).

måste öva i 2 låtar till vårkonserten.
Och sedan 3 soloslåtar till våran slutproduktion + manus.

Vi får hem några fransmän som ska bo här i 10 dagar, sen åker vi till frankrike i typ 10 dagar.

min externa hårddisk är trasig, måste lämna in den!. datan är seg.
Och jag MÅSTE plugga KÖRKORTSTEORI!

Och nu kom jag på att jag inte har ätit nått sen halv 1 igår, förutom popcorn på bion.


och mitt i allt ska man försäka ha ett eget liv.. Typ träffa släkt och vänner.. och försöka göra några roliga saker imellan allt annat..  


 Okej.. Det händer sjuuuuuuuukt mkt nu! VÄLDIGT MKT FAKTISKT!!
men men. det finns dom som har det värre! BETYDLIGT värre!

imorrn ska jag iaf, efter skolan, gå ut och äta med mormor och mamma. eftersom att jag inte får tid att åka till Fellingsbro så får dom komma hit och hälsa på! saknar dem så:( <3


nåväl, nu ska jag försöka ta tag i skolan.. slutar 17.15 idag btw..
sen vore det ju bra om man hann träna nångång.. Får som o jag orkar i morgonbitti! MÅSTE TRÄNA!! men känns inte som jag hinner! :S

uch vad många "måsten" det blev i detta inlägg.. men nu vet ni hur livet ser ut för mig iaf!
puss hej<3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Åhh... veet du.. jag såg nu att jag inte alls stänger på torsdag :( Jag slutar redan vid klockan 7! Du och Jerry får försöka klara er utan mig ;)



    Och jävlar vad mycket du har att göra. Jobbigt! Men det grejjar du, såklart! Snart är det ju studenten för din del, så nu är det bara att köra gärnet det sista, även fast det känns omöjligt ibland.

    <3

    2010-03-09 | 12:51:18
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Jempan säger:

    Hahahaha, ååååh förlåååååt ;(

    Hoppas att Jerry inte är SURjerry på torsdag då, hihi ;)<3

    2010-03-10 | 10:35:27
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: