editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Oro är inte bra för barnet, sa barnmorskan. Så jag gick hem och oroade mig för att inte oroa mig för mycket!

Kategori: Allmänt

Trött efter en lång natt:D blev en lång visit hos min kära vän Jerry:D Sjukt roligt var det iaf:D
HAHAHA!!! med komentarer som:
när min mage kurrar(var hungrig framåt halv 2 på natten). :
-Är det du som berättar historian eller är det jag?
och när en kille i en film blir iknuffad i vattnet och drunknar:
-Om man gör sådär har man sjunkit jävligt lågt!

MOHAHA!!
Har typ träningsverk i magen efter allt skratt!


Nu är jug nyss hemkommen från min körlektion.. Gick så jävla dåligt idag:S Shit asså!!! HAHA!! men men.. bättre lycka nästa gång;)


Nu väntar jag på att min bästa lilla vän Johan ska komma!:D MYYYYYS!:D
sen ikv är det Möte inför Frankrikeresan på skolan:D


Nu ska jag kolla upp lite roliga saker på internet:D
Puss hejs! <3

Kommentarer

  • Jempan säger:

    HAHAHAHAHA, jag dööör på de där kommentarerna! så jävla bra :D

    Och fin bild, raring! <3



    See you tomorrow! :D

    2010-03-15 | 15:43:09
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: