editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Ont, det gör ont, det gör ONT!

Kategori: Allmänt


Johanna åkte nyss hem!! Vi har haft mys med film och ostochkex! Johanna är så underbar!! tack gumman för att du ville va med mig trots att jag inte är så rolig att va med just nu!! <3

Min underbara mormor ringde mig nyss också!! Saknar henne såå! <3

Johannas mamma kom nyss hem från Stockholm!! Och titta vad hon hade köpt med till mig!!! :D:D <3 ÅÅÅHH!!! ett par asfina glasögon!! är hon inte för underbar!

Jag fick prova Johannas balklänning här om dagen!! I LOVE IT!

Nu blir det sängen! imorrn blir det luncha med mamma på stan.. sen tjejkväll hos johanna om jag orkar! :D puss puss<3

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    FYFAN va snygga brillorna va på dig :DDD



    TACK för goda ostoch kexen, å filme va fööööör bra :DDD



    PUSSSSSSSSSS from your dear friend <3

    2010-03-28 | 22:24:49
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: