editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

nu vet ni hur det ligger till!

Kategori: Allmänt

hej alla underbara läsare!
Tänkte att ni ville veta kanske.. hur allt står till..

såhär är det..

Jag har som sagt haft ont i mitt hjärta i flera månader.. bara lite smått till och från.. Men nu på senaste tiden har det blivit betydligt värre med hugg i hjärtat och enorm hjärtklappning och strålning i armarna..

Jag var som sagt hos läkaren i förrgår..
Läkaren tror att jag har en inflamation i bröstkorgen som gör att nått brosk trycker mot hjärtat så att Hjärtat får mindre plats att pumpa och arbeta på..
Jag har haft väldigt ont de här senaste dagarna. och känner mig nere och blir jättelätt trött.. speciellt är det svårt att sjunga!

Jag fick en medicin nu som jag ska äta i en vecka.. Och blir det inte bättre ska jag till läkaren igen för då är det inte säkert att det är detta som är felet!

sådär ja.. Då har jag lättat på mitt hjärta.. nu vet typ ALLA.. så ni slipper undra vad det är med mig!

idag ska jag jobba.. Sen blir det hem till Jerry och sedan bowla med massa underbara Coopianer! ska bli riktigt trevligt:D

puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: