editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

just stay for the record!

Kategori: Allmänt

sitter i katrineholm nu:D
Så härligt att vara "hemma".  haha.. eller nja, hemma och hemma.. men man känner sig nästan som hemma:D sover bättre än hemma bland mina spindlar iaf:P

Nu ska jag upp på stan med Jossan och evelina.. sen blir det träffa Jenny:D

Ikv blir det Grilla och mysa. för nu är våren snart här:D

WIHOOOWW!

för en kort sekund lyckas jag nästan inbilla mig att livet är underbart!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Ja det är konstigt, när du är här är det som om du alltid varit här. Allt känns nästan som vanligt- om du förstår hur jag menar. När flickorna vet att du ska komma är det större än julafton, de räknar ner dagarna och bråkar om vem du ska sova oss och allt som de vill att ni ska göra. Det ritas och förbereds, ja du är verkligen en bland oss. Kram

    2010-03-20 | 17:21:54

Kommentera inlägget här: