editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

imse vimse spindel

Kategori: Allmänt

innerst inne så är jag en klok tjej..
Därför ska jag lära er någonting klokt...

Det finns viktigare saker här i livet än att plugga..
Till exempel : -Att INTE plugga!!

Därför försöker jag hela tiden komma på massa viktigare saker att göra..
igår kom jag till exempel på att det var viktigare att duscha än att plugga till provet jag ska ha idag..
För jag menar, det är ju inte lätt att göra bra ifrån sig på ett prov om man känner sig äcklig:S Eller hur?

Jag bestämde mig alltså för att duscha.. Och somliga straffar Gud direkt!

Jag bor som ni vet i en Källare!! EN KÄLLARE!!! GAAHH!!! Och i min Hyra ingår alltså Småkryp.. Det följde lixom med i kontraktet (om jag hade haft nått kontrakt). men men. Och alla som känner mig vet att jag HATAR småkryyyyp!!! :'(

Speciellt spindlar!
men jag har faktiskt lärt mig tackla min rädsal lite grann.. Eftersom att jag bor ensam så kan jag ju inte ropa på hjälp varje gång jag ser en spindel lixom.. Och ni som också har min Fobi.. Ni vet ju att det som är värre än att se en spindel, det är ju att ha sett en spindel som sedan försvunnit!! Då kan den ju liksom vara VAR SOM HELST:S

Iaf...
Jag står i duschen.. Allt är frid och fröjd. LALA!! (ibland sjunger jag i duschen, inte ofta faktiskt, men denna gång gjorde jag det) . och precis när jag tvålat in mig så blickar jag upp mot taket.. och 1 meter ifrån mig sitter den fetaste äckligaste jävla ÄCKELSPINDELN jag sett i heeeela mitt snart 19 åriga liv!!! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

8 jävla äckliga, slämmiga, nästan håriga ben!!
Världen stannar upp.. och mina tårar drängs av vattnet från duschen, det enda jag hör är mina egna tunga andetag och mina dunkande hjärtslag. Jag dschar snabbt klart utan att ta blicken ifrån spindeln.. Jag inbillar mig att spindlar jag hoppa.. Eller ÄNNUVÄRRE!!!! Flyga.. Som att den liksom flyger efter mig... jagar mig runt i min pyttelilla lägenhet och den 'är större än jag och dens ben sticker ut ur varje fönster.,.. AAHHHHH!!!!

Den sitter där uppe,, Det hämskaste Monsteret jag sett!! Ett vidrigt Odjur, Och psykar mig med sina tusen ögon!!

jag springer ut ur duschen.. BLÖT!! hämtar en sko.. och ska slå ihäl den.. (bara så ni vet så är det jag som gör att det regnar, jag ber om ursäkt) men jag vågar inte titta när jag gör det, så jag stänger ögonen och slåååååååår!!!! HÅRT!!!!!

Och missar:O den ramlar ner på badrumsgolvet och försvinner!!!
Det var ju PRECIS det som INTE fick HÄNDA!!!! AAAAAAHHHH!!!!

som tur är så ringer Jerry och kan trösta mig lite.. sen åker jag till han och ser på skräckfilm istället!! Mycket trevligt.. . :D väl hemma kl 3 på natten kan jag knappt sova.. För jag vet att det går runt en halt Spindel i min lägenhet.. någonstanns.. Kanske i MIN SÄNG:O En krigsskadad 7bent spindel. som har samlat hela sin armé och nu har alla spindlar i hela världen kommit för att hämnas på mig!! Det kryper i hela kroppen.. och jag somnar tillslut med stängd min av rädslan för att svälja en spindel....

Varför har jag sådan enorm Fobi för dessa små jävla ofarliga varelser.. sjöng jag för lite av låten "ise vimse spindel" när jag var liten.. Eller vad är det för fel på mig:( ?

Som sagt.. Somliga straffar Gud direkt.. Där fick jag för att jag inte ville Plugga!!

Nu har jag haft sång massor hela morgonen! Alltid lika kul:D Nu ska vi snart ha prov.. mindre skoj asså:S Sen blir det åka till Katrineholm och bo där i helgen!! Ska blir så himla underbart!! Puss puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: