editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

If I loved You

Kategori: Allmänt

typ en såndär låt som är typ classisk/Opera är audiotionlåten till Musikalakademin:S
Jag dör av plugg just nu!
GAAAH!!!
MEn nu måste jag prioritera Umeå först..
tillochmed innan Körkortet! För detta är vad jag vill!!! JAG VILL OCH JAG SKA!!

Har nyss kommit hem från att ha ätit supergott och haft det supertrevligt med min älskade mamma! :D
har även hämtat studentmössan!
nu ska jag plugga monologer och låtar !


Nu ska jag gräva ner mig med Plugg i några veckor framöver! <3

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    DU MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE KOMMA IN, du kommer komma in. detta är din dröm och den ska bli verklig !!!!!!!!



    UMEÅ HERE SHE COMES !!! <3 PÖSS <3

    2010-03-22 | 20:17:21
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: