editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

GRATTIS JOHANNA!

Kategori: Allmänt

idag har varit en stressig dag... Det känns nu när jag satte mig ned.. Men jag måste ju kunna leva också.. ELLER?

MIN ÄLKADE JOHANNA HAR TAGIT KÖRKORT!!!!! :D:D::DD:D
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT SJUUUUUUUUUUUUUUKT!!!!
detta är en kanondag!!
Puss på min Älskade älskade johanna!!!

Och amanda är jag så glad för som kanske får jobbet i E-tuna!

Nu ska jag ta en alvedon eftersom att jag går på sånt just för tillfället i rekomendation av läkare.. Men känns ärligt talat inte som om det hjälper.. Har så fruktansvärt ont ändå.. Vill sätta mig ned och gråta.. Men att gråta över sådan smärta är inte riktigt min grej.. så jag behåller tårarna...

Nu ska jag plugga körteori så att jag också får det där jädra körkortet nån jävla gång:)
btw så fick jag 69p på mitt senaste inloggningstest.. HELT SICK!!:O fan vad bra jag är! (Y)

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    I LOVE U <3333333333333

    JAG HADE ALDRIG KLARAT DE UTAN DIG Å EIRA <3

    NI ÄR SÅPÅÅÅÅÅ BÄST <3



    å DU KLARADE TEORIN IDAG HELT SJUKT BRAAAAAAAAAAAAAAA <33333333333

    2010-04-01 | 11:43:42
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: