editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Explotion av Ångest över allt och ingenting!

Kategori: Allmänt

Detta har varit en dag som inte alls började bra.. Efter en natt utan sömn med spyatacker och liknande utan att få upp ett skit bar det iväg till skolan.. Segt som fan.. och så stressad så jag bara ville sätta mig ned och gråta.. Har varit så på sista tiden.. Om sanningen ska fram så äter jag knappt. är alltid trött med är ändå alltid uppe till sent in på natten. har alltid ont i magen, ont i huvet och har börjat fått ont i hjärtat oftare än vanligt:S Vet inte vart jag ska göra av all min stress jag känner.. Är så mkt i mitt huvud, i hela kroppen.. Och jag vet knappt vad jag heter.. Utan min almernacka vore jag ingenting.. jag vet bara hur mitt liv ser ut max en timma frammåt innan jag måste ta upp almernackan.. börjar få strålningar ut i armarna-fingrarna och det är inte som det var förut.. Verkligen inte..

nåväl..
så ligger det till.. och jag orkar inte himla med det mer..
Jag mår skitdåligt just nu.. Och så är det bara.. För varje sekund som jag känner mig lugn och glad är det som en gåva... Idag har varit en sådan dag..

Jag orkade faktiskt inte med sista lektionen som var keramik.. Och jag ångrar det inte. . Måste känna att jag kan andas lite också! Det är svårt att andas nu för tiden..

Jag åkte hem till johan! Min underbara Johan som alltid lyckas få mig på bra humör! Vi drack kaffe och spelade CS och sjöng och spelade gitarr! Underbart! Tack hjärtat för att du finns!! Saknar dig så mkt! <3

Sen åkte jag ut och träffade Amanda, Jenny och Sofie på Marieberg.. Var flera månader sen jag träffade dem:S pinsamt men sant! :S
Vi åt på Pacos och mös^^,

På bussen hem träffade jag johan igen en snabbis:D ^^,

Dagen började sämre men slutade hur bra som helst!

Nu måste jag plugga, plugga och packa väskan tills imorrn. OCh massa annat!

Alla underbara människor som kan lugna ner mig och få mig på andra tankar är jag evigt tacksam för!

Jag håller tummarna för att jag kan sova inatt! <3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Åhh, taaack gumman! DU är ju det! <3:D



    Men ååh, du kan ju inte gå runt och må sådär dåligt! Din hälsa är viktigast. Jag vet att man inte tänker så när man är mitt uppe i det. Det kommer vara sjukt skönt när du är klar med allt, Men tills dess, liksom... Sådär kan du ju inte må:(

    Säg till om du behöver hjälp med något (vad det nu skulle vara, hehe) eller bara om du behöver prata.

    Sätt dig ner och skriv en lista på alla måste-saker. Alltså bara det som du verkligen MÅSTE göra och inget annat, sen bockar du av under tiden. Så brukar jag göra när det blir mycket, det gör att man har lite mer kontroll över saker och ting och så blir det mer konkret det du måste göra.

    Vad bra att du har gjort lite roliga saker idag också. Det får du inte glömma bort. Det är ju det som får en att orka med det som är jobbigt också.

    Men som sagt, säg till om jag kan hjälpa till något!

    Du är ju alltid så gullig och glad, inte ska en sån som du må dåligt :( Puss!<3

    2010-03-23 | 20:59:13
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Eira säger:

    Men bebis, det är inte bra att stressa. På lovet kommer jag hem och tar hand om dig. du måste lugna ner dig för annars blir ingenting av det du gör bra. Jag älskar dig min käraste!!

    2010-03-25 | 09:19:08
    Bloggadress: http://eira.devote.se

Kommentera inlägget här: