editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

En bild säger mer än Tusen ord!

Kategori: Allmänt

så underbart på personalgrejen med Jobbet i Västerås i Tisdags:D LOVELY!
Trevligt folk, God mat, Rolig komiker, Gratis dricka! Och ORUP!! HAHA!

Here we are. Jenny, Danne, Micke, Liv, Elias, Marika, bjön & Johannes.  



Jag och Micke avslutade med att dana lite på scenen!! HAHA!! hur som helst.. En underbar kväll:D

Idag fick vi sluta lite tidigare, så jag och min underbara johanna tog en svängom på stan:D
Köpte Assnygga solglasögon från ur & penn.
Jeansskjorta från H&M
En tröja från Lindex
Och lite smink och hårspray:D


btw
Så har jag blivit antagen till Audition till Musikalskolan i UMEÅ!
Helgen v15 .. :S Shit asså!!
Är så HIMLA GLAD men så sjuuukt nervös ^^<3


vad händer ikv?
Packa inför helgen som ska spenderas i K-Holm hos min älskade Saknade Fantastiska Familjen Lundin<3
Ska även ta en fika med min PluttJenny när jag ändå har svängen förbi:D
miss her! <3

skulle behöva plugga inför ett prov som jag har imorrn.. men insåg att jag "glömde" böckerna i skolan:S

Film ikv kanske?

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    MIN ÄLSKADE JOHANNA <3

    SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIN<3

    2010-03-18 | 18:41:20
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Jenny säger:

    GRRRRRRRRRRAAAAAAAAAATTTIIIIIIIS RAAAARING!!! <3



    Alltid till att du ska på audition :D

    2010-03-18 | 23:38:52
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: