editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dyngkåt och hur helig som helst

Kategori: Allmänt

En superduper helg!
i fredags hade jag mitt projektarbete! det gick superbra:D
i lördags var jag, johanna och Gabbi och såg Mia Skäringers föreställning på Hjalmar bergman! Så sjuuukt jävla bra! Helt otroligt!
idag har jag och johanna gått lite promenad i den vackra vårsolen.. men vi luras inte.. för i veckan ägs det att det ska komma mer snö..

kollade även på finalen av melodifestivalen igår.. Ingen kommentar förutom att det var en jävla tur att inte DARIN vann!



Nu ska jag åka till JerryPerry och kolla på film! :D
Väldigt trevligt!
Planera in vårat fallskärmhopp också!
för vet ni?
Jag ska hoppa fallskärm!
:D
btw så har jag skickat in ansökan till en musikalskola i UMEÅ!! spännande! :D
hihi^^


måste kila!
PUSS PUSS
imorrn blir det nog även mys med Johan! var overkligt länge sedan sist! PUSS <3

Kommentarer

  • Johanna Appelquist säger:

    DU va så sjukt bra på ditt projektarbete <3

    TACK för ännu en otroligt trevlig å mysig helg :D

    HAHHA HAHAH " de ändå jag ser är en hårig jävla röv, letades efter sina kalsonger " hahahah MIA VA BÄÄÄÄST !!!!!!!!! du är bäst <3

    2010-03-14 | 18:17:48
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: