editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Den som skapade telefoni är ett Geni!

Kategori: Allmänt

Har nyss pratat med hela Katrineholm i telefon:D
Guuud vad jag saknar dem!
ALLIHOPPA!!
men snart så:D

hihi^^

imorrn ska jag som sagt på SvenskaspelUtbildning:D
Ska möta Micke utanför nått hotell:P lite osäker på vart det ligger.. men det går nog bra när vi slår våra kloka huvuden ihop:D


generad över din närvaro, din frånvaro, över allt vi sagt och gjort. Allt som vi trott, det generar mig.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    HAHAHAHA, ah juust ja;p Nää, hemma hos mig var det verkligen inte 40 liter vatten, kanske 1 liter:p

    Ser du vad klockan är när jag skriver det här? haha. Men jag känner mig inte alls trött faktiskt :) Somnade vid ELVA på kvällen igår. Skitbra! Puss!

    2010-03-03 | 06:56:17
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: