editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Vilken underbar dag det är!!

Kategori: Allmänt

Hello!!! :D
har lånat datan lite nu från min kära vän Victor!!

Jag har aldrig fått så fina gratulationer som jag fått idag!! Helt underbart!! Jag är så otroligt rörd över att ha fått en så otroligt fin Födelsedag här i Skåneland!!

*Vaknade imorse och fick frukost på sängen av johanna, eira, johanna och victor.. Sen gjorde johanna akrylnaglar på mig.. Sen blev det på med ögonbindel och fara iväg med tåg någonstanns tillsamans med Eira, Johanna, Victor och Lydia!!! Vi landade i Köpenhamn och gick på TIVOLI!!!

Det har varit en sådan obeskrivligt fantastisk dag!!!
Självklart så bjuder jag på massa bilder sen!! LOVAR:D
denna helg har för övrigt varit sjukt underbar!! Jag älskar alla sköna människor här"!!! LOVE IT!! Puss på allihoppa!! Mest på Eira och Victor såklart!! PUUUUUUUUUUUSS!!!

Imorrn blir det hemfärd.. Sorgligt men sant:( sen drar jobbet igång igen!!

Kommer mer uppdatering med bilder och sånt imorrn förhoppningsvis!! Puss hejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: