editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Var fan bor jag:O

Kategori: Allmänt

Att jag aldrig kan lära mig vart jag bor?
Är det någon mer än jag som lider av samma problem?
Kom just hem från en lång härlig sommrig promenad!
Gick givetvis vilse också!!
Mitt lokalsinne är inte att leka med!!:P
Efter ett tag såg jag iaf Krämarhusen långt borta i fjärran och räknade då ut på ett ungefär vart jag skulle kunna tänkas bo någonstanns!
Jag irrade länge runt bland massa småkvarter innan jag hittade skylten på vart min gata var. Den gatan var längre än vad jag trodde och jag höll på att missa huset jag bor i pga av att jag kom från ett annat håll än vad jag räknat med. Så huset låg på andra sidan gatan:S

Nåväl, nu är lilla vilsna Edit hemma igen iaf XD

Nu blir det en snabbdusch, sedan cykla iväg till skolan med Gabbi och Johanna för att ha en lektion-FIKA! Gött..
Sen ikv blir det åka och Fixa vårat Flak tills på Fredag! :D Wiihuuuuuuwwww!!! :D

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Hahahaha, vilken tur att du kan glädjas av min blogg, raring ;)!

    Och jag har saknat dig meeed!!!



    Och angående ditt inlägg... haha, jag tror faktiskt aldrig att jag har glömt var jag bor. Konstigt, med tanke på hur virrig jag är. Vi är lite lika du och jag, på den punkten, tydligen ;)

    2010-06-03 | 10:19:59
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: