editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Synd att man inte har nacken i ansiktet!

Kategori: Allmänt


Kom just hem från en lång promenad och har vart på stan en sväng med johanna!
Igår Gick jag på stan med Johanna och Fanny. Sen bjöds jag på middag på Saigon av min Kära JennyRaring!!! <3 underbart! Har saknat henne så!! Sen blev det filmkväll hemma hos Oskar!! :D
Nu är min bil sönder btw. Så min Kära vän Jerry kommer snart över och tar en titt på den:D Han är bra han:D <3

Nu sitter jag och äter Jordgubbar och lyssnar på The Killers! Har Sommarstädat idag:D Så det är ååå fint!

Mkt nu de sista dagarna inför Studenten:D   så har inte hunnit sitta vid datan.. men nu lägger jag in lite fler bilder.. balen.. och lite från Frankrike:D  


Lite Frankrike också! ..


Får räcka med bilder för denna gång:) bara halvvägs av min resa!! lägger in fler senare.. för nu kommer Jerry !! Hejsvejs!! <3

Kommentarer

  • Carro säger:

    Hej gumman!

    Ah, vad fin du var pa balen!!! Min bal var inte jattelyckad men jag hoppas din var superduperkul!

    Shit, insag att det bara ar tva dagar kvar till studenten nu! Njut riktigt ordentligt av dagen, det ar latt den basta dagen i mitt liv. Sa se till att ha skitkul! Jag kommer tanka pa dig! Sager Grattis i forskott ;)

    Pussar!

    2010-06-02 | 01:33:31

Kommentera inlägget här: