editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Tinitus och myggbett

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och kliar på mina ben samtidigt som jag försöker överrösta min tinitus genom att TÄNKA högt!! Men det går inte:(
Jag har alltid sagt att -får jag tinitus så tar jag mitt liv.. Men det är en väldigt dålig anledning till att ta sitt liv för tycker jag!! så jag tror jag tar tillbaka det!!

Men detta är sjuuukt jobbigt.. har haft i ungefär 2månader ett litet brus i öronen när det är heeelt tyst.. Nu har jag ett "visselpipljud" i öronen HEEELA TIDEN!!!! blir att gå till läkaren imorrn!! Har hört att de förhoppningsvis kan göra någonting åt det innan jag blir galen!!

Igårkväll gick jag och johanna ut och åt på Picturs och tog en goood Sommardrink!! :D Sen gick vi på bio SPÄCK!! så sjuuukt rolig!! Alla som älskar Fredde Granberg måååste se deeeen!! :D HAHA!!! så ROLIG!!

Här kommer NÅGRA bilder från studenten som jag har snott från alla håll och kanter!! Kommer fler så småningom! :D

nu ska jag cykla och köpa ben&jerry!!! MUUMMS!! :D det får bli min frukost!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: