editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

snart bär det iväg

Kategori: Allmänt

vaknade nyss av ett sms av en viss person.. början vänja mig:P

ska iväg och uträtta lite hemligheter med min vän Johan.. Sedan blir det nog hem och göra mat.. Lite sugen på utgång ikv faktiskt... Ska bara lyckas få med mig några goa glada ASTAGGADE vänner:D

får se hur dagen styrs..

förlvrigt bär det iväg till Fellingsbro imorrn. Fira min födelsedag hos pappa på torsdagen, hos mamma på fredagen, Fira min Kusin från USAs brollop på Lördagen.. Och på Lördagskvällen bilar jag och min älskade johanna ner till våran Älskade Eira och myser, firar min födelsedag och festar som galningar i Malmö och Danmark!! Låter inte det Underbart.. ? Det kommer bli awesome med mina brudar..
Johanna fransson ska nog även göra akrylnaglar på mig nu när jag ändå har vägarna förbi Lund lixom:D hon är bra hon:D
Sen bär det iväg hemåt igen på Onsdagen. Sen börjar jag Hårdkörning på jobbet på Torsdagen!!! WIIIHHOOUUW!!
Puss hejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: