editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

midsommar

Kategori: Allmänt

har haft en superbra midsommar i johannas sommarestuga:D
nu sitter jag i fellingsbro.. har fikat med massa trevligt folk..
nu ska jag till mamma en sväng innan jag beger mig hem igen.. Ska ju jobba imorrn... Och jobbar HELA veckan.. så kan inte följa med mina älskade vänner till västkusten:( TRÅÅÅK!!! Mn hoppas dom får kul utan mig ändå:) vilket kan bli svårt:P

har fortfarande inte internet hemma... :( STÖRT ! känns det..

MEn för övrigt har det inte hänt så mkt.. lekt med johan lite.. Elias har kommit hem... :D HAPPY FACE!!!! 
Jobbar, jobbar och jobbar.. och hinner inte ens tänka på vad det är för dag eller någonting!!! 

Bara typ en månad kvar tills flytten:DD::D:D:D:D::DD:D:DD
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!  

ha det underbart kära vänner och fiender! <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: