editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Man ska inte tro på allt man hör har jag hört!

Kategori: Allmänt


Lekte med min FavoritJohan igår!! :D Vi skrev lite bra musik, Spelade in sjuka saker med mkt Skratt, käka Chips och kollade Sagan om ringen.. Jag ägnade ju självklart mesta delen av tiden till att dreggla över Gollum!! NOT:P HAHA.. MEn det var sjukt länge sen jag såg de filmerna!! De är sååååå bra!!:D Synd bara att vi inte han se klart alla innan vi insåg att klockan var halv 4 och det var dags för Johan att åka hem:P <3

Vaknade nyss av att Johanna Ringde.. vi skulle till Karro och bebben idag hade vi tänkt.!! Men är helt slut.. och måste verkligen packa! för på eftermiddagen åker jag till broa och stannar där tills lördag.. Och då åker jag Direkt till Lund!! WIIHHHOOOOUUUUWW!!!

Livet leker!! :D

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Och nu kom det upp ännu ett inlägg, precis efter att du postade kommentaren ;)

    2010-06-10 | 12:38:41
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Carro säger:

    Hej vännen!!

    Men du, inte får du gråta när du läser, bara glädetårar isf, LOVA ;)

    Jag hoppas att du har det bra där hemma! Är så fruktansvärt avundsjuk att du hade en så underbar dag på studenten! Det är du värd!!!

    Vad ska du göra i Lund? Semester?

    Sen blir det Coop för hela slanten? eller? ;)

    Njut nu mednas du är ledig!!

    BAMSEKRAMAR!

    2010-06-10 | 17:56:59

Kommentera inlägget här: