editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

JAG ÄLSKAR DIG JOHANNA!

Kategori: Allmänt


Johanna var nyss här! Fick världens finaste Halsband i Studentpresent!! Jag är så lycklig!!
Johanna är verkligen den underbaraste människan i världen!! Jag har aldrig mött en människa som är så himla genomsnäll!! Och kalla det vad ni vill.. Men det är ÄKTA kärlek!! Johanna och jag är som Ett gammalt Gift par.. eller som syskon.. Vi bråkar och tjaffsar som F*N ena sekunden. och andra sekunden är vi sams.. Vi vet varandras svagheter. Min envishet likväl hennes PMSbesvär!! Jag tycker vi kompleterar varandra på ett himla bra sätt.. Jag är så trött på henne ibland att jag vill strypa henne. Men nästa ögonblick får hon mig att skratta på det sättet som så få får mig att göra.. Hon får mig att må bra och jag vet att hon alltid finns där oavsett hur jag ser ut, hur jag mår eller vart i världen jag befinner mig!!



Jag ÄLSKAR dig Johanna Marie Applequist! Du är den bästa vännen man kan tänka ha! Puss Gumman min! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: