editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

IMORRN SMÄLLER DET!

Kategori: Allmänt


Imorrn tar denna lilla flicka på sig Den vita mössan och firar som tusan. För imorrn får hon SOMMARLOV FÖR ALLTID!!!

FÖR JAG SKA TA STUDENTEN! :D

Idag såg jag VÄRLDENS finaste sak!! Det var så undbart att jag blev alldeless till mig...
Jag, Emma, Gabbe, Johanna, Fanny och Julia satt och solade när 3 män kommer åkande i rad på rullskridskor med en varsin barnvagn framför sig!!
Fattar ni hur underbart det var att se!!! :O En sådan man vill jag ha!! :D
igår fixade vi förberedelserna för studentflaket!! Nu är det bara björkris, balonger och burkar som fattas!! :D

dagen tillbringades tillsammans med min kära vänner på skolan för att äta den sista skolmaten!! Tro det eller ej! Men jag kommer sakna den!! :(

Nu blir det fixa och trixa inför morgondagen.. blir en sjukt tidig uppgång!! Champangefrukosten börjar 06.00.. Måste hinna fixa sig innan dess också!!:P

FY FAAAN VAD GULD DET KOMMER VA!!! :D:D:D

PUUUUUUUUUUUSS!!

Kommentarer

  • Carro säger:

    Hoppas du får en alldeles underbar dag imorgon! Jag ska tänka på dig!!!

    Tänk om man fick ta studenten fler gånger, vad bra det skulle vara :)

    Och ett stort GRATTIS!!!!

    KRAMAR

    2010-06-03 | 18:49:53

Kommentera inlägget här: