editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

halleluja

Kategori: Allmänt

ja, jag säger då det. det är en himla tur att jag har mina nära och kära som ringer och väcker mig så att jag inte sover bort hela dagarna:D

igår tillbringades dagen på arbetsförmedlingen... för det är tydlingen bra att skriva in sig har jag hört.. men för mig hjälper det ingenting.. en siffra i statestiken, det är allt...

sen kom pappa på motoercykeln och lagade bilen! så nuuu haaaar jaaaaag biiiiiiiiiiil!! :D Min älskade lilla söta bil:D ^^ hihi..

sen var jag hem till Oscar.. Jag, johanna, Emma och Oscar åkte och storhandlade.. Som en stor härlig familj:D
Oscar är så otroligt underbar! och jag är så otroligt lycklig för min älskade Emmas skull!! Du är verkligen värd allt gumman!!! <3<3<3<3<3


sen ringde johan, jag gillar när han ringer sådär oväntat och lixom inte vill någonmting speciellt:P NOT!! XD HAHA..
Skjutsade runt på han lite, köpte varnvagn.. Sen drog vi hem till mig och åt, såg på film och spela gitarr och sjöng:) -Du är inte så fulXD..

blev sent igår som vanligt.. fan vad jag vänder på dygnet jämt!! SKÄRPNING!!

nåväl.. Nu blir det hämta Saigonmat med Emmsi och Äpplet ute i soooolen!! Puss hejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: