editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Kategori: Allmänt

igår var den bästa dagen i hela mitt liv!! Obeskrivlig känsla som man bara måste uppleva själv för att förstå sig på! Tack alla fina människor som uppvaktade mig! Jag är så otroligt glad att ni finns i mitt liv! Ni vet vilka ni är! Här kommer några bilder på pressenterna och så!! Själva studentbilderna kommer i ett senare skede:D

Elvisteatermasker:D

I Studentpresent fick jag dårå 4sommardäck till bilen, ett par Jeanse, 1950:-, biobiljetter och lotter, elvisskål och salladsskål, En SPECIELL DOTTERpenna, Megafon av Eira(Edit har ordet), halsband, ring, ringhållare, flippflopp, muffinskål, pinsett, och 2 ASFINA ARMband!! :D:D:D:D Ett SNÖ av mamma och ett från Laila bagge av Jenny!!! PUSS!!!!<3

Var en sjuk dag!! Upp kl 04.33. Göra sig iordning och hem till Caroline på Champangefrukost! Sen till skolan och lyssna på massa tal och utdelning av stependium. Vi hade överrasknings talare som var Sören- Författaren till bert och sune! så Sjukt bäst är han verkligen!!! :D Sen blev det utspringning!! HEEEELT SJUUUUUUUUUUKT!!!! :D:D:D:D:D supa supe supa!! På Världens bästa flak med världens bästa folk!!! sen hem till MAMMA som gjort så himla fiiiint!!!! ÅH VAD JAG ÄLSKAR MIN MAMMA!!!!
Snittar, jordgubbar och champange! Och sen Smörgåstårta och tårta. Och sen tillbaka till Örebro OCH FEEEEEEEEESTA HEEEEEEELA NATTEN!!!!!!! Kunde verkligen inte ha blivit mer lyckat!!! så sjukt underbart!!!:D:D:D:D:D:D:D 

Nu ska jag hoppa in i duschen!! sen ska jag och johanna ut och äta och sen gå på bio! SPÄCK! :D För vi ska FIRA lite till""!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: