editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Bloggdator- JATACK!!!

Kategori: Allmänt


Sitter nu i Fellingsbro med min första födelsedagspressent:) En Bloggdator! superhärligt.. så nu blir det slänga ut min gamla skrutt feting gammlingdata när jag kommer hem och in med den nya fina!

idag har jag blivit grattad av Linus, Kalle, Stina, Farmor och Pappa! Supergod tårta fick jag.. Jag som egentligen hatar tårta lyckadet tillochmed jag få i mig en liten bit:)
Det var den där bröllopstårtan som är Daniels&Viktorias.. Sånt är för övrigt väldrigt töntigt tycker jag.. köpa sovnirer och grejer med Drottningen lixom:S Inte min grej! men god Tårta var det iaf;D

blir nog försöka sova hyffsat tidigt ikv.. Just nu sitter jag och kollar på Diamond Leauge! OS är bättre;) det är ju bara 2 år kvar till Sommar OS! gött^^ längtar redan!! 

imorrn blir det födelsedags kalas hos min Älskade MAmma!! puss på henne!! <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: