editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

arbetsförnedringen

Kategori: Allmänt

arbetsförnedringen är jobbiga saker... tur att jag är hemma hos pappa med amanda så att hon hjälper mig och att jag lånar deras telefon så jag slipper få skyhög mobilräkning!!!

har  inget internet hemma hos  mig föresten.. därför jag inte kunnat blogga!!! :(
OCh jobbar heeeela dagarna ... :D:D:D

Förutom idag är jag ledig!! :D:D:D Har vart hos min snygga tandläkare!! :D

Och föresten!!! JAG SKA FLYTTA!!! till Wadköping!! :D Sååå sjukt kul!! Till Oscars lägenhet!! för Oscar är en ängel! :) får flytta in 1 Juli!!! Fattar ni hur snart det är!!?? :D SJukt bäst!!


Jag 'är bäst på att säga rätt saker vid rätt tillfälle btw...

"jag anpassar mig väldigt bra, och om gruppen är passiv så tar jag mer än gärna intiativet" ....

och jag lever fortfarande på en Smiley som jag fick av Jerry!! ^^<3

Nu ska jag umgås med amandA!! :D puss<33<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: