editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

What Happens in Grebbestad...

Kategori: Allmänt

...Stays in Grebbestad..
exept some stuff!!

:)
Just hemkommen från en roadtrip till Västkusten-Grebbestad, med stans 2 bästa män!! Love it!
Obeskrivlig resa! Helt sjuuukt värt!!
hiiihihihi^^
Finner inga ord förutom att den varit Totalt GALEN! <3

Jerry oh Henrik hämtade upp mig i fredagseftermiddag.. Och man kan ju säga att festen var i full gång direkt!! :D
En böghög i en husvagn tillsammans med öl, god mat, bra musik, havet runt hörnet och griskastning så kan det inte bli annat än bra!

bilder säger mer än ord.. och jag looovar att jag har sjuukt mkt bilder från denna galna helg" Men tyvärr så vill inte min data fungera som den ska.. så jag får försöka lägga in bilderna imorrn:D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: