editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

vilsen spontanitet

Kategori: Allmänt

Sitter i mjukisläder och väntar på att Oscar ska ringa och säga att han cyklat vilse:P Han ska nämligen hit och kolla på film med mig tydligen:) impuls och spontanitet är min bästa vän:) får se om han lyckas hitta till min lilla källarhåla:) Jag lyssnar på bra musik å länge och överväger att packa.. Åker ju trots allt på Kryssning imorrn:D men tror jag packar en kvart innan jag åker imorrn istället.. blir lite mer spännande då när man öppnar resväskan på båten och ser vad man har med sig..

btw. är det någon mer än jag som inte vet hur man uttalar det där jävla ordet "kvinnlig intuttion/intietion/intuesion" Fan vad svårt det är:O

Kommentarer

  • Liv säger:

    Du! Det ordet går tamefan inte att säga överhuvudtaget! :P

    2010-07-07 | 09:22:22
    Bloggadress: http://missliv.blogg.se/
  • marie säger:

    busenkelt. INTUITION :) lol

    2010-07-07 | 21:41:01

Kommentera inlägget här: