editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

tack och godnatt!

Kategori: Allmänt

Har tråkigt.. så jag snodde ett såntdär astråkigt test av Liv som inte en enda människa orkar läsa!! Enjoy it! ;)

Lovar du att vara ärlig? Nej
Du heter: Johanna
Smeknamn: Edit
Låt som när du är ledsen sörjer till? Som jag hade dig förut & Om du lämnar mig nu.
Beroende av: Lipsyl & Popcorn
Vill du hellre ha mail än brev: Flaskpost- Ja tack!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: måste jag svara på den?:/
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Stå upp och pissa Och knulla runt utan att någon kallar mig för slampa!
Är du nöjd med ditt liv: Har större planer!
Är du bortskämd: Skälvständig med lite ekonomisk hjälp ibland..
Vad gör du i morgon: Vänta- Måste kolla almernackan!
Vad är det värsta du vet?  Fötter & bortskämda människor som har allt, klagar och vill ha mer!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mkt!
Vad behöver du just nu? Lipsyl och popcorn!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? inte Hitler iaf...
Vad längtar du till? Tills jag blir pensionär:D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har allt och lite till - men mycket vill ha mer!
Vad använder du för shampoo? bobbys och TRESsemmé
Vad är det finaste du fått? en glittrig hjärtask.
En speciell dag du minns: STUUUDENTEN!! (minns jag inte mkt av, men det var en speciell dag).
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: tycker om många och håller dem på replängds avstånd..
Om fem månader: Typ julafton då va? hmm.. vänta- jag måste kolla i almernackan!
Du samlar på: Elvissaker..
Gröna eller röda äppeln: Fujji!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på.. oftast ingen..
Gillar du golf: minigolf är okej de första 3 hålen..


Vilken tid gick du upp idag: halv nio typ:S
Har du sovit i din egna säng inatt: Nepp;)
Har du strumpor på dig nu: barfota!
Vad ska du göra ikväll: Klockan är 00.23 så jag ska väl dra mig tillbaka snart..
Är det okej att gråta: Ja, men jag gråter för ofta!!
När grät du senast: När jag var i lund.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ibland..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: inte tro att det var sant och slänga lotten (eller vad det nu var jag vann på).
Bär du glasögon eller linser: Lossasglasögon ibland.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ullared for the win!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika!
Har du piercing: japp.
Vill du gifta dig: borgligt på en strand eller på is.
Vill du ha barn: JAAA!
Solar du ofta: Det är tråkigt:p
Är du bra på att laga mat: JA det tycker jag nog..
Gillar du att dansa: ibland!
Är du flygrädd: ÄLSKAR ATT FLYGA!!
Hur vig är du: Ovigare än Rena Rama Rolf.
Vad dricker du helst när du är törstig: En Kall Öl.
Vilken är din favoritglass: ben&jerry.
Tror du på ett liv efter döden: Ett starkt Ja!

Vem behöver du mest just nu: behöver några stycken jämt och ständigt.. majoriteten börjar på J.
Vad tror folk om dig? Inte en aning.. och vet inte om jag vill veta heller:S
Stämmer det? vad?
Vad får du oftast komplimanger för? Naglar, smycken och min sångröst.
Vad säger du för att imponera på någon? Försöker inte så ofta impa på folk.. men det blir väl typ -Tja, jag har en rosa klocka och min pappa är rik. är vi bästisar nu? NOT!
Hur imponerar man på dig? Självmedveten, givmild, rolig och gärna en hejjare på gitarr:)
Brukar du skratta för dig själv? HAHA!! Japp.. och alltför ofta för mig själv offentligt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ah, om jag får tuggummi?
Var bor du? Örebro
Trivs du där: Japp..
Äger du några converse: 4 par.
Sprit, cider, vin eller öl: ÖÖÖÖÖÖÖL. vitt vin:) och cider funkar..
Brukar du bli för full: Oftast Lagom För Full..
Vad har du för mobil operatör: Conviq
Är du allergisk i mot något: nopp


Har du haft sex idag: pass
Nästa mål i ditt liv: Har många småmål.. Men det är väl att bli flygvärdinna..!
Hur svarar du i mobilen: HALLÅ?
Vem ringde du senast? Jerry.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Typ- Vi hörs imorrn och massa annat jätteointressant.. :P säger inte vem det var..
Antal timmar sömn inatt: max 5.
Sov du ensam: nej.
Brukar du komma i tid: japp.
När mår du bra: När jag trivs och har kul.
När blev du fotad senast: idag.
Hur känner du dig nu: trött som ett as.. och stressad. och hungrig.. bra tack:D
Vanligaste färg på dina kläder: svart:) EMO..
Vad tycker du om fötter: Säg inte det ordet!!
Vad saknar du: en famn ibland..
Hade du en bra kväll igår: Awesome.
Favorit dryck på morgonen: Om jag hinner dricka nått så är det nog äppeljuice!
Rakar du benen: OMFG! OFC!:O
När brukar du oftast gå och lägga dig: Lagom men somnar alldeless För sent..
Är du blyg? JA.. men det tycker inte andra att jag är..
Sysslar du med någon idrott: inte direkt.. (Tråkig sista fråga btw).


GODNATT!!!





Kommentarer

  • Carro säger:

    Haha, jag orkade läsa :P



    Hur är det med dig?



    Följer din blogg slaviskt så jag hänger med vad som händer där hemma :) Blir så avundsjuk när jag ser att ni är ute och festar :P Du får hälsa alla på jobbet från mig! Jag tänker allt på er!



    KRAM

    2010-07-09 | 00:29:53
    Bloggadress: http://aupaircarro.blogg.se/
  • sandra säger:

    hej , var den glittriga hjärtasken från mig och evelina ?

    kram ♥

    2010-07-09 | 12:54:47

Kommentera inlägget här: