editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

easy to be hard

Kategori: Allmänt

Your hard to get when you dont get the thing.
Vaknade upp efter som vanligt en jobbig natt.. Lite sömn och extremt mkt kontiga drömmar.
Just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och typ dööö!
känner så ibland..
Kom även på att jag är hungrig och räknade ut att jag inte ätit nått sen kl 2 igår förutom  en glass.. det är alltså över 21 timmar!

tur att jag fick en matlåda av mormor igår som jag kan trycka i mig om jag orkar...
nu ska jag lägga in lite bilder.. sedan försvinna bort, bort. bort.. sååå långt bort!

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Neeej raring, du ska inte vara ledsen :(<3

    På lördag ses vi och partajar det blir kuuul!

    2010-07-09 | 01:21:10
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: