editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

sultans of swing

Kategori: Allmänt


Det regnar.
Hör hur det snattrar mot fönsteret som ett krig långt bort i fjärran.
Ur högtalarna slingrar sig Dire Straits ut som ljuv musik och det känns tillochmed en aning hemtrevligt trots denna kaotiska miljö av flyttlådor och röra!

Jag gillar sånnt här väder.. Efter att ha kommit hem från en lång cykeltur så behöver man inte ha dåligt samvete över att ta på sig sina mjukisbyxor och nån skabbig skön tröja och krypa ned i sängen och bara vara!
Jag och mamma åt supergod mat! Sen lyckades jag shoppa 2 assnygga tröjor:D
where do you think you're going

har tatt bort mina naglar nu.. hade ju trots allt haft dem i 6 veckor! Sjuukt länge. och ena råkade ju gå av igår.. Det tog 1timma och 40 min att få bort dem:O Helt sjuuukt!

Nu är naglarna målade i en havsblå färg med vita blommor och silvriga pärlor! :)
ha en fin regnig dag allesammans! Puss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: