editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

snackis 19

Kategori: Allmänt

har nyss avslutat ett sjukt trevligt telefonsamtal med andreas!! Varför ska sånadär telefonförsäljare vara så sjukt charmiga :O blir ju kär direkt!! HAHAA!!

Nåväl.. Nu kommer jag snart byta abonemang på´mobilen till tele2 snackis 19 öre!! Sjukt värt hoppas jag!! :D

jag gillar inte sommar!! För det är så sjukt mkt Fåglar!! Jag har inget emot fåglar egentligen.. men ibland går det lite över styr!!
Som idag.. Jag Höll bokstavligt talat på att krocka med en Duvjävel!!:O MED CYKELN!! jag fick typ slänga mig åt sidan och höll på att slå en volt med cykeln mitt på stan!! Fan vad pinsamt!! bara för att duvan VÄGRADE att flytta på sig!! :( GGAAAAHH!!!

Nåväl!!! Som ni märker så bloggar jag nu!!!Har fått tillbaka mitt internet efter över 2 veckor:O Fattar ni hur jag har klarat mig utan varken TV eller internet!!:O HELT SJUKT!! En applåd till mig!! :D

idag är det första dagen på över en vecka som jag är ledig!! helt underbart!! :D
Har ätit på slottet med Urban och johanna!! Och snart sk jag till MArieberg med Eira och sedan picknick i stadparken ikv:D MYYYYYYYYYYYS!!

nu ska jag städa lite och lyssna på spotify som jag saknat så sjuuukt mkt!! :D Puss puss<3

Kommentarer

  • Tele2 säger:

    Hej Edit,



    Snackis 19 öre är en perfekt abonnemangsform om du ringer och SMSar mycket till olika mobiloperatörer eftersom du slipper tänka på vilken operatör den du ringer till har och det dessutom alltid är billigt att ringa. Vi hoppas att du ska bli nöjd med din nya abonnemangsform.



    Med vänliga hälsningar



    Michaela Lindell, Tele2.

    2010-07-05 | 19:47:35

Kommentera inlägget här: