editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

smile! XD

Kategori: Allmänt


HAPPYFACE!
Fanny tog till nålen och Piercade mig idag:D
Som jag har saknat min Smiley som jag fick ta ut för ungefär ett halvår sen pga infektion!
Nu är den tillbaka. och jag är lyckligast i världen!!

Idag vaknade jag av att mamma ringde kl 12 :O det var bara för sent på dagen.. men så går det när man inte kan sova på natten..

Sen åkte jag och Fanny till marieberg.. Åt asgod mat.. Shoppade lite. sen åkte vi hem till mig och tröck igenom en nål under läppen.. Sen hem till Fanny och fira med Kaffe och Sjuukt bra musik!!
En heldag med min pluttebebis var precis vad jag behövde!! Fanny!! Du är bäst! <3<3<3

nu har jag tillochmed fått ner grejor i en HEL flyttlåda!!! APPLÅD till mig!!

Och gjort ett misslyckat försök att fixa mina patetiska akrylnaglar som jag snart haft i 6 veckor:O dem får sitta ett tag till.. :D

Nu blir det sängen.. Öppnar på jobbet imorrn(Y)
Sen blir det hem till Mamma och ha lite mor och dottermys på kvällen-natten med god mat, bra film och gott att dricka!



-och för en sekund glömde jag bort att tänka på dig..
godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: