editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

SHREK nu och för alltid!

Kategori: Allmänt

Först vaknade jag klockan 9 av en underbar,fantastisk dröm! (första gången på jag mins inte senast). Ville inte vakna.. ville bara fortsätta drömma och önskade att det var verklighet! Så jag somnade om! och vaknade dedan 12.15 av den hämskaste drömmen jag drömt i hela mitt jävla fucking liv!!! Grät och var helt frustrerad och ledsen.. kände mig smutsig och tog en lååång varm dusch!!!

Igårkväll gick jag på bio med en bra person!!
Alltid så himla trevligt... :)
Vi såg SHREK-Nu och för alltid!
3D- engelskt tal.

Filmen var så otroligt bra! Jag brukar lixom inte gilla uppföljare till filmer! Men denna var den bästa av shrekfilmerna! Den var så väl genomtänkt och Rolig hela tiden!! Och ett fantastiskt bra slut på Träsktrollssagan! :) Måste SES!
nu blir det dra sig iväg och jobba några timmar och få tankarna på annat! puss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: