editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

RÅN!

Kategori: Allmänt

händelserik dag!
En jävla röra när man ska öppna på jobbet idag!
Hade vart ett fett inbrott!! blir så irriterad!!  Krossat Glas överallt!!
Men fick se många härilga män i uniformer! (Y)
Städa massa i spelhörnan och blev ropad av Shanna i PERSONALMEDDELANDE högtalarenXD HAHA!

HEM..
Ringen av någon kvinna som sa att hon och min förra musiklärare ville att jag ska uppträda på en allsångskväll imorrn i balstad!

Ska bli så sjukt roligt att få stå på en liten scen igen!! :D
Har tappat så sjukt mkt av min sångröst.. (Så sjukt att det går så fort för den att gå ner sig så fort man lägger av att sjunga) men det får gå ändå:D
Ska blii sååå roligt:D

Nu blir det göra matlådor, ringa björn och sedan ringa Shanna! Puss hejs!

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Hahahahaha, åååh jag hörde när Shanna ropade på dig i högtalaren! Då fnissade jag lite för mig själv för att jag först trodde att det var mig hon skulle ropa på när jag hörde efterlysningssignalen, haha. Jag tror alltid att det är jag som har gjort något när någon ropar, haha.

    2010-07-27 | 21:45:30
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Carro säger:

    Oj då, låter inte bra!!!



    Lycka till imorgon!!! Det kommer gå skitbra <3

    2010-07-28 | 06:18:23
    Bloggadress: http://aupaircarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: