editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

packar!

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse av att min älskade Eira ringde från Arlanda! Hon ska åka till NEW YORK idag i 2 veckor!! Sjukt nice!!! Är sååååååååå Avundsjuk!! :D

Skjutsade nyss min bästa Jännyraring till jobbet!! Hon fick även sin pressent!! För Hon fyller 22 imorrn!! Och då är ju inte jag hemma:( <3 

jag har så sjukt bra musiksmak btw! Så nu lyssnar jag på massa bra låtar och är sådär allmänt nostalgisk och håller på att försöka se över vad man ska ha med sig! det enda jag vet änsålänge att jag ska ha med är sovsäck, liggunderlag och en platta öl!
känns som det är några saker på den packningslistan som fattas! Så bäst att ta tag i det;)

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Taaack (igen) så himla mycket för presenten! Det var jättegulligt av dig (och en rolig present, hahaha;)

    Jättesnällt av dig att bara erbjuda dig sådär och skjutsa mig till jobbet raring <3

    Hoppas ni får det jättebra på Grebbestad så ses vi när du kommer hem! PUSS <3

    2010-07-16 | 18:57:25
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Jempan säger:

    Btw... du är snygg på bilden :)

    2010-07-16 | 18:58:00
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: